• ثبت نام
  • ورود به سایت
  • علاقه مندی ها (0)
تراست آنلاین(فروشگاه رسمی شرکت ژرف آیین پارت)
بسته
  • صفحه نخست
  • خدمات پس از فروش
  • فعال سازی گارانتی
  • وبلاگ
  • تماس با ما
  • ساعت های تراست
  • گوشی موبایل
منو
  • صفحه نخست
  • خدمات پس از فروش
  • فعال سازی گارانتی
  • وبلاگ
  • تماس با ما
  • ساعت های تراست
  • گوشی موبایل
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
دسته بندی محصولات
    منو
    سبد خرید
    فیلترها
    منوی شخصی
    ترجیحات
    جستجو

    ارسال و عودت

    رویه‌های بازگرداندن ساعت

    آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های تراست‌آنلاینبوده است و تراست‌آنلاین در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند. تمامی محصولات تراست‌آنلاین دارای گارانتی بین المللی و ایران (زیر نظر نماینده انحصاری هر برند در ایران ) میباشد که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.


    شرایط بازگرداندن کالا

    استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

    •          مشتریانی که به صورت حضوری و یا از طریق پیک موتوری محصول خود را تحویل میگیرند بعد از چک کامل از نظر سلامت ظاهری خط و خش، رنگ و ... در همان زمان به نماینده تراست‌آنلاین امضاء ("ساعت(های) فوق صحیح سالم دریافت گردید") میدهند و حق اعتراض در موارد ذکر شده را از خود سلب می کنند.
    •          اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
    •          اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به تراست‌آنلاین اطلاع داده شود (از طریق صفحه خدمات پس از فروش)
    •          این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری مانند شکستگی، خط و خش و ... که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل، تنظیمات، استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده ساعت ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل نمی‌شود.
    •          اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
    •          وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش تراست‌آنلایناز طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
    •          مغایرتهای ساعت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات ظاهری پس باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
    •          در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

    اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. (مربوط به مشتریانی که محصول خود را غیر حضوری و یا غیر از پیک دریافت میکنند)

    •                   ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش تراست‌آنلایناز طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
    •                   آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش تراست‌آنلایناز طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
    •                   با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تراست‌آنلاین تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
    •                   کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش تراست‌آنلاین ارسال شود.
    •                   در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به تراست‌آنلاین بازگردانده شود.
      کالا را چطور ارسال کنید؟
    •                   لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
    •                   از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
    •                   برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند جعبه - دفترچه راهنما و گارانتی – پاکت (به همان نحوی کهدریافت کرده ای سالم) به همراه کالای اصلی ارسال شود.
    •                   برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی ساعت و یا پاره و مخدوش کردن پاکت آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
    •                   فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از فاکتور در صفحه پیگیری خرید، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
    •                   اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با تراست‌آنلاینتماس بگیرید.
    •                   در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
    •                   کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.
    •                   بسته خود را به آدرس: استان تهران - تهران - خیابان شریعتی – بالاتر از تقاطع پل صدر کوچه سیمیاری پلاک 74 طبقه چهارم واحد بی4- کد پستی: 1931613684 و تلفن: 22217756-021  ارسال کنید.

    هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

    •                   برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت تراست‌آنلاین ارسال شود.
    •                   اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش تراست‌آنلاینبرسد، هزینه‌های ارسال به عهده تراست‌آنلایناست.
    •                   در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان تراست‌آنلاین، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.





    پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

    •          کارشناسان خدمات پس از فروش تراست‌آنلاین ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی  توسط کارشناسان تراست‌آنلاین تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ تراست‌آنلاین بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، تراست‌آنلاین تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
    •          اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و تراست‌آنلاین در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا  – درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
    •          پس از دریافت و پذیرش کالا توسط تراست‌آنلاین، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
    •          کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌ مجاز محصولات در ایران و کالاهای ارائه شده در سایت تراست‌آنلاین هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 48 الی 72 ساعت در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد. 
    •          از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
    •          ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش تراست‌آنلاین است.

    درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

    با شماره تلفن: 22217756-021 تماس بگیرید و یا پیام و یا شکایات خود را در صفحه "تماس با ما" ارسال کنید.

    خبرنامه
    صبر کنید ...
    اطلاعات
    • شرایط خدمات فروشنده
    • فعال سازی گارانتی
    • ارسال و عودت
    • حریم خصوصی کاربران
    • شرایط استفاده
    • درباره ما
    خدمات مشتری
    • خدمات پس از فروش
    • فعال سازی گارانتی
    • راهنمای فعال سازی گارانتی
    حساب کاربری من
    • اطلاعات مشتری
    • آدرس ها
    • سفارشات
    • سبد خرید
    • علاقه مندی ها
    • مقایسه لیست محصولات
    • ثبت نام فروشنده
    تماس با ما
    • تهران،خیابان حافظ،بعد از پل جمهوری،ساختمان بازار موبایل ایران،طبقه سوم واحد 503
    • info@trustonline.ir
    • 021-67425
    کپی رایت © 1404 تراست آنلاین(فروشگاه رسمی شرکت ژرف آیین پارت). همه حقوق محفوظ است.