ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان در یک کلام به معنای "آرامش روانی مصرف کننده پس از خرید " می باشد . گروه ژاپارت به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش تراست گروپ سوئیس با توجه به خط مشی خود مبنی بر ارجحیت حقوق مصرف کنندگان، سعی نموده است کالای خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قراردهد و همچنین با کمک کارشناسان و نمایندگان واحد خدمات پس از فروش خود سعی در جلب رضایت مشتریان داشته است. همچنین در راستای سیاست مشتری مداری و جلب رضایت مصرف کنندگان با هدف گسترش واحد خدمات پس از فروش و ارائه خدمات بهتر و پشتیبانی همه جانبه، با بهره گیری از تجارب متخصصان و نیروهای مجرب اقدام به ارائه خدمات پس از فروش آماده ارائه خدمات به هموطنان میباشد. لطفا جهت دریافت خدمات بهتر و همچنین سوالات خود در خصوص نحوه ارائه خدمات پس از فروش به نکات ذیل توجه فرمائید:
- ارائه خدمات و پاسخگویی همکاران ما صرفا از طریق تلگرام با شماره "09306717727" صورت می پذیرد، لذا جهت پیشگیری در مقابل سوء استفاده های احتمالی، پیش از ارسال هرگونه اطلاعات، حتما شماره تلفن مذکور را در تلفن خود ذخیره نمائید.
- با توجه به تعدد درخواست ها و یا بررسی درخواست ها و الزامات فنی مربوط به سرویس درخواستی شما، صبور باشید؛ لازم به ذکر است تاخییر مذکور صرفا به دلیل دقت نظر همکاران ما جهت جلب رضایت مشتریان حادث می شود.
نحوه دریافت خدمات :
گروه ژاپارت به عنوان نماینده انحصاری خدمات پس از فروش ساعت مچی TRUST و Tcolor دارای مجوز رسمی از سازمان حمایت از مصرف کننده اهتمام ویژه ای به افزایش کیفیت ارائه خدمات پس از فروش خود ورزیده است. لذا از شما مشتری گرامی خواهشمند است پیش از درخواست هرگونه خدمتی، از ثبت و فعالسازی گارانتی محصول خریداری شده خود مطبق با دستور العمل فعالسازی گارانتی اقدام فرمائید و سپس مراحل زیر را اجرا کنید :
1- شماره تلفن "09306717727" را به عنوان تنها شماره رسمی خدمات پس از فروش گروه ژاپارت، در تلگرام خود ذخیره نمائید.
2- مطابق نمونه های زیر ، تصویر از نمای روبرو و نیز پشت ساعت ارسال نمائید، به طوری که شماره ها و اطلاعات پشت ساعت قابل روئیت باشد.
3- توضیح دهید که خدمت مورد نیاز چیست و چگونه می توانیم به شما خدمت کنیم.
4- جهت دریافت پاسخ منتظر بمانید تا کارشناسان شرکت درخواست شما را بررسی و راهنمایی لازم را به عمل آورند.
نحوه کسب اطلاع خدمات :
- شما می توانید با وارد کردن شماره تلفن خود که در هنگام ثبت پرونده خدمات به همکاران ما اعلام کرده اید و همچنین شماره قبض خدمات که بر روی قبض پذیرش درج شده است ، از آخرین وضعیت پرونده خدمات خود اطلاع یابید.